دیگه به تو فکر نمی کنم.

㋡ آرامش اینجاست ㋡

* نظر یادتون نره . باشه ؟؟؟ *

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ㋡ آرامش اینجاست ㋡ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

!!בیـــــگــر بــہ تــــو فڪـر نمـیـڪـنــمـ  !!!

ϟ گـنـــاه اωـــت ϟ

|| چـــــشم בاشــــتـَלּ بــہ مــــالِ غَریبـــــہ هــــا || 

 



نظرات شما عزیزان:

Amir HOsein
ساعت22:08---15 آذر 1392




محشره وبلاگت .. خیلی حال کردم به ما هم سر بزن
پاسخ:ممنون باشه حتما


ALIAKBAR
ساعت12:40---5 مرداد 1392

پاسخ:(^_^)


یگانه
ساعت7:35---5 مرداد 1392
همیشه باشی خسته میشوند ،

همان هایی که اگر نباشی میگویند: بی معرفتی.
پاسخ:خدانکنه کسی بگه شما بی معرفتی!!


الا بلا
ساعت19:14---4 مرداد 1392
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید حالا بیاین امتحان کنیم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:فکر,به تو,نه,

] [ 18:55 ] [ شاپرک ]

[ ]